Selamat Hari Ibu

“ibu.. ibu.. engkau lah ratu hatiku..”

assalamualaikum. hello semua !

rajin pulak rasa nak update blog ni. maklum lah abis matrik free kan. haaa

11Mei (harini) hari ibu.

Mak, selamat hari ibu 🙂

20130808_161053

azim bangga sangat ada ibu macam mak

mak seorang yang sangat gigih, kuat semangat, bermotivasi, berpandangan jauh, macam macam lagi

semua orang akan kata mak dia perfect, ya aku akui tu semua. but kalau kau tawu cerita pasal mak aku

kehidupan mak aku dulu sampai sekarang. confirm kau kagum. mak seorang yang hebat.

aku 19 tahun, muda lagi, tapi aku rasa kekuatan aku tak bole lawan mak aku.

aku player rugy, tapi aku tak bole lawan semangat mak aku bile berjuang.

mak aku the best among the best !

hmmmmm. actually….

aku nak hadiah kan mak aku sesuatu, tapi aku tak tawu nak beli ape. hmm sorry mak 😥

nanti ajim dah ada kemampuan dah tawu nak beli apa, ajim belikan ye mak.

thankz sebab jaga azim selama ni, tahan dengan kerenah azim.

azim tawu azim bukan seorang anak yang baik. tapi azim nak mak tawu satu bende.

azim sentiasa nak jadi yang terbaik untuk mak.

mintak maaf ye salah silap azim selama ni, halal kan semuanye ye mak 🙂

azim sentiasa doa untuk mak. itu janji azim untuk mak

hmm aku tulis bende ni mak aku takkan baca punye, mak aku mane tawu blog blog ni. aku sengaja tulis wish ni dekat blog.

mungkin satu hari nanti bile mak aku terbaca, bole buat mak aku gembira kan. haaa

kay lah tu je kot nak tulis. by the way, selamat hari ibu untuk mak mak, mummy mummy, ummi ummi, mama mama, ibu ibu sedunia !

babaiiii 😀

assalamualaikum…

Leave a Reply

