Jerash

Jerash, bandar 1000 tiang.

aku tak ingat sejarah tempat ni -,- nak tawu ni hah link dia, baca sendiri http://en.wikipedia.org/wiki/Jerash

Banyak gile tiang, serious. hahaha

IMG_5946

ni hah pintu masuk Jerash. semua nya asli, besar bapak an?

IMG_5984

yee peace 🙂 hahaha

IMG_6019

nampak tak belakang sane? banyak oi tiang

IMG_6024

tu hah tiang

IMG_6029

akak aku 🙂

IMG_6046

tolong ! nak jatuh

IMG_6048

haaa saje je. mane ade jatuh

IMG_6049

bajet comel ! hahaha

IMG_6055

ni teater. kat bawah tu ada satu lubang, orang kata kalau jerit dari situ bole dengan kuat. haaa

IMG_6066

tinggi nak sampai atas ni, kene naik tangga tu hah. kecik takpe, besar bapak. seram senanye nak naik atas ni

IMG_6083

lekluuu lelepak

IMG_6089

yeahh MALAYSIA

IMG_6096

budak jakun 😛

IMG_6124

acah acah photoshoot aku ni

IMG_6175

lompat again !

IMG_6189

penat jalan, dok luuu..

IMG_6195

JERASH 🙂

IMG_6197

yeahhh akak aku tengah plan nak buat rumah kat mane. hahaha bile pulak dia ni amik arkitek -,-

IMG_6201

peace. ajet comel 😛

IMG_6221

blur picture

IMG_6223

dah panas kan? haaa bukak la baju sejuk tu 😀

IMG_6227

bye jerash 😥

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s