Yarmouk University

Yarmouk University. Ni lah university akak aku 🙂

Depan U ni ada satu jalan nama dia Syari’ Jamiah (jalan university)

best gile wei jalan kat situ, meriah. lagi lagi kalau malam, perghhh meriah.

orang arab sini sane shisha, sedap je jalan bau wangi. hahahaha

Hari last kat Jordan baru aku pegi U akak aku ni, hahaha jahat aku ni 😀

IMG_9515

ni hah kawasan University akak aku

IMG_9524

ye saya jakun. hahaha

IMG_9535

belakang tu fakulti akak aku kalau tak silap. kalau tak silap la. haaa

IMG_9563

masa ni tengah cuti sem, tu yang jalan takde orang tu. kosong je.

IMG_9572

tu pintu masuk utama University akak aku kalau tak silap aku. haaa

IMG_9630

belakang tu pejabat University. KOT hahaha

IMG_9646

yeayyy sejukkk 😀

IMG_9677

ehem ehem

IMG_9750

ni kuliah ape aku pun tak tawu. IT kot. eh ade ke IT? hahaha pandai pandai lah korangtranslate tulisan arab tu 😀

IMG_9755

IMG_9761

IMG_9801

jenjalan terjumpe pensyarah University. Dr Mohamad Hazim Bin Kamaruzaman. kbye hahaha

IMG_9806

ni Dr tengah mengajar. lalala~

IMG_9809

kantoi amik gambar Dr. hahaha

IMG_9812

ni hah suasana dalam kelas dia 😀

IMG_9831

IMG_9835

masa ni aku nak pegi stadium Irbid. hehehe

IMG_9837

toleh ternampak awek arab. hahahaha

IMG_9841

yeahhh kereta malaysia di Jordan 😀 depan Universiti akak aku

IMG_9876

ni gmbar dekat stadium Irbid senanye 😀

IMG_9894

Kira duit, esok nak balaik Malaysia. haahaha

IMG_9896

ajet 😛

IMG_9901 IMG_9904

budak ni tengah main bola, saje je amik gambar dengan diorang  😀

takyah cakap, aku tawu budak arab jauh lagi hensem dari aku. hahaha 😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s